aq terpilih !!!! XD
wah~~ aku terpilih la.... asal cg palih aku???? padahal aku mane laa famous sangat kat kola 2... msty ader ml0t2 kt kola 2 yg suw0h aku ms0k... tpy aku xkesah.. asal kn dpt sjil.. tpy yg mslh nyer.. aq nie ler ckp nk lju,,sbb aq nie cpt serm sj0k.. ingt lgy mse lmpau aku.. ms0k b'certe kaku kt ats pentas.. wt mlu jewp.. haha3... time 2 aq xley bla laa... haha3~~~ aku rse,aku nie f0bia bler ckp s0wg2 kt ats pents.. gerenti,aper yg dirancang xkn mnjdi.. tpy kli nie,scre gr0up s0 ley laa sp0rting.. insyaallah...